czwartek, 13 lutego 2014

Łazanki

A może by tak dziś na obiadek łazanki hmmmmmmmm, mniami :P


Składniki:
* 0,5 kg kapusty kiszonej
* 40 dkg kiełbasy cienkiej
* 3 cebule
* 15 dkg boczku wędzonego
* garść suszonych grzybków
* 0,5 kg ulubionego makaronu
* przyprawy ( pieprz, vegeta, magii, sól, ziele ang., liść laurowy )


Zacznę od tego, że łazanki powinno się gotować z makaronem  typu łazanki,. Ja go dziś nie miałam więc ugotowałam taki jaki posiadałam w domu . Kapustę płuczemy, kroimy  i gotujemy razem z zielem angielskim, liściem laurowym oraz grzybkami ( ja dodałam jeszcze kostkę warzywną ). W miedzy czasie kroimy w kostkę kiełbasę, boczek oraz cebulę. Smażymy zaczynając od boczku , do boczku dodajemy kiełbasę i dalej smażymy. Na koniec dodajemy cebulę i wszystko dusimy na małym ogniu, aż cebula się udusi. Jak kapusta będzie miękka musimy ją wystudzić, następnie wyciskamy z wody,  grzybki kroimy drobno. Makaron gotujemy, jak będzie gotowy odcedzamy i przekładamy do dużego naczynia. Kapustę grzybki, kiełbasę, boczek oraz cebulę  łączymy z makaronem. Przyprawiamy pozostałymi przyprawami do smaku.
                                                                                                               SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz